Želimo si zadovoljiti vaša pričakovanja in zahteve. Če nas želite pohvaliti, nam kaj predlagati, nas spodbuditi ali svetovati, vas prosimo, da to storite.
V kolikor z našim delom niste zadovoljni in menite, da za zdravljenje niso bila izbrana pravilna in dovolj učinkovita sredstva ali menite, da so bila kršena etična načela, imate pravico vložiti pritožbo.
Vaših pohval bomo vedno veseli, sporočili pa jih bomo vodstvu enot, na katere se nanašajo, če pa niste bili zadovoljni z zdravstveno obravnavo (zdravljenjem, zdravstveno nego, …) vas prosimo, da nam to sporočite pisno preko obrazca, ki ga pošljete po pošti v naš ZD ali v elektronski obliki preko spodnjega obrazca.
Če želite prejeti odgovor na vašo pritožbo, vas prosimo, da obvezno pripišete tudi svoje ime, priimek in naslov ter el. naslov, da vas lahko kontaktiramo.
OB PR 01 – ZAPIS ZAHTEVE
OB PR 08 – POHVALE, PREDLOGI, PRIPOROCILA, PRIPOMBE
Dopis – 5P TOCKA
ZASTOPNICA PACIENTOVIH PRAVIC 30.4.24
"*" označuje obvezna polja
S kratkim spletnim vprašalnikom lahko ocenite, kako ste zadovoljni z vašo zdravstveno obravnavo.
Vaša ocena nam bo v pomoč, da bomo skupaj izboljšali nekatere vidike kakovosti poslovanja v zdravstvenem zavodu in sistemu zdravstvenega varstva.
Do vprašalnika lahko dostopate preko spletnega povezave na spodnjem gumbu.