V Zdravstvenem domu smo vzpostavili dokumentiran sistem kakovosti vodenja z namenom izvajanja naših aktivnosti v skladu s sedanjimi in prihodnjimi potrebami naših uporabnikov in veljavno zakonodajo. S politiko nenehnih izboljšav in sprejemom notranjih pravil delovanja zagotavljamo kakovostne storitve za naše uporabnike v predvidenem času, obsegu in kakovosti, prizadevamo pa si za preseganje njihovih pričakovanj.
V letu 2023 je bila izvedena obnovitvena certifikacijska presoja po standardu ISO 9001:2015, ki ga je izvedla presojevalska hiša Bureau Veritas iz Ljubljane in nam podaljšala veljavnost certifikata po tem standardu za naslednje certifikacijsko obdobje.
Politika kakovosti
Klinične poti
Klinična pot je orodje, ki zdravstvenemu timu omogoča racionalno in na znanstvenih dokazih utemeljeno obravnavo pacienta, spremljanje opravljenega dela ter kazalnikov kakovosti, natančnejše dokumentiranje in lažjo notranjo presojo zdravstvene prakse. Pomaga pri seznanjanju pacienta s predvidenim potekom njegove zdravstvene obravnave in je pripomoček za izračun stroškov obravnave. Klinične poti se glede na organizacijske spremembe in spremembe smernic zdravljenja stalno posodabljajo.
Značilnosti klinične poti so:
- jasna opredeljenost vseh ciljev in elementov zdravstvene obravnave na podlagi dokazov, dobre prakse ter pacientovih pričakovanj;
- je orodje, ki pripomore k boljšemu komuniciranju, koordinaciji različnih vlog in določanju zaporedja aktivnosti več-disciplinarnega zdravstvenega tima, pacientov ter njihovih svojcev;
- omogoča dokumentiranje, spremljanje in ocenjevanje različnih odklonov ali izidov;
- je orodje za identifikacijo potrebnih virov (človeških, finančnih, časovnih, itd.).
Cilj kliničnih poti je izboljšati kakovost zdravstvene obravnave z izboljševanjem izidov za paciente, poudarjanjem njihove varnosti, izboljšanjem pacientovega zadovoljstva ob čimbolj optimalni izkoriščenosti danih virov.
SEZNAM KLINIČNIH POTI v ZD Il. Bistrica: